Ce vitamine și suplimente să luăm în sezonul rece, mai ales dacă facem sport

Uneori prietenii mei mai glumesc și mă întreabă „Ce mai faci, sportivo?” iar eu în sinea mea mă mândresc cu cu asta, deși nu sunt tocmai o sportivă. Sunt un om care face sport regulat. Uneori pot spune că fac mult sport și în mod regulat având în vedere că în ultimele luni am mers de 4-5 ori pe săptămână la sală unde am făcut antrenamente de două ore.

Probabil veți considera că deja dupa atâta timp nici nu mai am cum să fac febră musculară. Și sinceră să fiu, așa am considerat și eu dar Iulian mi-a demonstrat fix contrariul chiar de curând când m-am ales cu o febră musculară de toată frumusețea. Și pentru că voiam să scap repede de ea, am început să caut alternative cât mai naturale și mai benefice pentru sănătatea mea. Astfel am ajuns la Vitamina C, supliment despre care am citit că este consumat în principal de sportivii de performanță special pentru refacerea musculară.

vit-c-820x320

În plus, am considerat necesar să discut și cu medicul de familie și împreună am ajuns la concluzia că este cea mai bună variantă, mai ales că în această perioada cu toții suntem predispuși spre răceli și viroze, iar Vitamina C ajută la întărirea sistemului imunitar.

Și pentru că am început să mă documentez serios despre Vitamina C, am aflat că în urma unui studiu efectuat de curând în Colorado pe un eșantion mare de oameni, s-a demonstrat că persoanele sedentare care nu pot face sport și care sunt supraponderale își pot îmbunătăți problemele de circulație sanguină și pot reduce colesterolul exact ca în cazul persoanelor care fac mișcare regulat. Pe scurt, această vitamină are numai beneficii pentru sănătate, iar lipsa ei poate fi suplinită foarte ușor.

Doza zilnică recomandată de vitamina C este diferită pentru toate grupele de vârstă (bărbați adulți: 90 mg, femei adulte: 75 mg, copii între 9 și 13 ani: 45 mg). Poți obține vitamina C din mai multe surse alimentare cum ar fi portocale, ardei iuți, papaya, căpșuni, conopidă, ananas etc. O portocală medie conține cam 75 mg de vitamina C. Cele mai mari pot conține și 100 de miligrame de vitamina C. Dar nu există garanția că este absorbită de organism.

Eu am ales sa iau Vitamina C + Zinc de la Dr. Hart comprimate efervescente pentru că, fiind o vitamina hidrosolubila, nu există pericolul de a acumula Vitamina C în exces, întrucât se elimină ușor, prin urină. Prețul, recunosc, a fost și el un factor important în luarea alegerii (costă 16,9 lei).

dr-hart-vitamina-c-zinc1

Dr. Hart Vitamina C 1000 mg + ZINC este necesar în special în sezonul rece, când sistemul imunitar este slăbit.

Vitamina C contribuie la:

  • Tratarea simptomelor răcelii
  • Protecție împotriva efectelor nocive ale stresului
  • Reducerea colesterolului
  • Funcționarea normală a sistemelor imunitar și nervos
  • Protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ
  • Reducerea oboselii și extenuării
  • Metabolismul energetic normal
  • Formarea normală a colagenului pentru functionarea normală a pielii, a vaselor de sânge și a sistemului osos
  • Creșterea absorbției fierului
  • Ajută tratamentele pentru cancer

dr-hart-vitamina-c-efervescent-zinc-720x650

Zincul contribuie la:

  • Funcționarea normală a sistemului 
imunitar
  • Menținerea sănătății sistemului osos
  • Sinteza normală de ADN
  • Metabolismul normal al carbohidraților si al acizilor grași
  • Funcția cognitivă normală
  • Menținerea sănătății pielii

Și ca să vă ușurez și mai mult munca, vă anunț că eu mi-am făcut stoc de la Sensiblu pentru că până la sfârșitul lunii octombrie Dr. Hart Vitamina C 1000 mg + ZINC beneficiază de o reducere de 30%.

 

LIKE it & SHARE it!
0

Comments

comments

1 Comment on Ce vitamine și suplimente să luăm în sezonul rece, mai ales dacă facem sport

  1. Adriana
    11 November, 2016 at 11:28 (11 months ago)

    Can be funny,dar imi place mult prea mult cosuletul sub forma de mar….vreau si eu:)))de unde l-ai luat?!?!
    Vreau,vreau,vreau:)asa-mi plac lucrurile frumoase:)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Enjoy this blog? Please spread the word :)

  • RSS20
  • Follow by Email
  • Facebook
  • Google+0
    http://ioanadumitrache.ro/2016/10/21/vitamina-c-dr-hart/">
  • Twitter20
  • SHARE1
  • YouTube0