Cum să fie? Frumoasă şi practică!

Nu, nu este vorba despre vreo geantă, ci despre o maşină. Anul acesta studiez oferte şi fac drive teste pentru că …vreau să îmi cumpăr o maşină frumoasă şi practică. Aşa că nu trebuie să vă mire dacă din când în când mai scriu despre maşini, sau faptul că săptămâna trecută mi-am anulat programarea la salon pentru a participa la evenimentul de lansare a noii game Renault Mégane.

Practical gets beautiful” este noul motto Mégane, iar eu sunt total de acord. Noile modele pe lângă faptul că au un design  al cărui limbaj stilistic se articulează în jurul universului emoţional – simplu şi senzual, asigură confort şi siguranţă datorită tehnologiei Renault R-Link și sistemului Visio System®. Ecranul tactil, oferit de Renault R-Link, este gazda unui sistem care integrează toate funcțiile multimedia – sistem de navigație, radio, telefonie și audio streaming. Un joystick, amplasat pe consola centrală vine să completeze modurile de comandă ale sistemului. Visio System® dispune de o serie de camere de luat vederi, amplasate strategic pentru a semnala obstacole prin declanșarea unor semnale de atenționare în cazul depășirii marcajelor albe, iar farurile de întâlnire sunt acționate automat pentru o participare optimă la trafic.

Noile modele Mégane propun două versiuni de motorizări Energy, care au fost concepute acordând o atenție specială consumului redus, emisiilor scăzute de CO2 și nivelului de silențiozitate. Ce îţi poţi dori mai mult?

Prețurile de listă pornesc de la 14.100 € TVA inclus, pentru versiunea Pro 1,6 110 CP și ajung la 21.500 € TVA inclus, pentru versiunea GT Line Energy 1,6 dCi 130 CP. Pentru clienţii care vor achiziţiona prin programul Rabla 2014, noul Megane are un preţ de intrare de 10.150 € TVA inclus, preţ calculat ţinând cont de contravaloarea unui tichet Rabla în noul program şi de avantajul comercial acordat de Renault clienţilor ce vor opta pentru acest model*.

Cea de a doua mare noutate anunţată în cadrul evenimentului Renault a fost şi lansarea proiectului Renault Store. Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată şi un parcurs intuitiv al clientului. Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări. Pe masură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.

Barul de marca cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete Ipad şi completează eficient oferta comerciala, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul îşi poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificarilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.

Vreau un Renault Mégane!

LIKE it & SHARE it!
0

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Enjoy this blog? Please spread the word :)

  • RSS20
  • Facebook
  • Google+0
    https://ioanadumitrache.ro/2014/04/08/renault-megane">
  • Twitter20
  • YouTube0