Yves-Saint-Laurent-Volume-Effet-Faux-Cils-Mascara-Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils este cea mai nouă mascara lansată de renumitul brand la începutul acestui an şi vine cu o formulă îmbunătăţită ce nu se usucă. Acum câţiva ani am mai avut ocazia să încerc o mascara YSL şi am rămas foarte impresionată de efectul pe care l-a avut asupra genelor mele. După cum ştiţi, eu am gene foarte fine, destul de rare şi scurte astfel încât de cele mai multe ori prefes să apelez la extensiile de gene. Însă dacă tot am făcut o pauză destul de mare mi-am concentrat atenţia spre descoperirea celor mai bune mascara high end şi high street.

Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils beneficiază de două noi tehnologii: Lash Care Formula – care ce conţine Pro-Vitamina B5 care întăreşte şi protejează genele naturale, şi Triple-Intensity Formula – care oferă volum, culoare şi îngrijire mai intense.

Periuţa din fibră de nylon este foarte bogată, ceea ce îi permite să ajungă foarte uşor la rădăcina genelor şi să ofere maxim de volum. Mie personal îmi place foarte mult versatilitatea ei: dacă vrei un aspect mai fin şi mai natural nu încarcă deloc genele, iar dacă vrei să dai mai mult volum poţi aplica mai multe straturi până ajungi la rezultatul dorit.

Şi pentru că la capitolul mascara fotografiile sunt mult mai convingătoare decât tot ce vă pot spune eu, am pregătit pentru voi o serie în care vă arat cum se aplică mascara într-un strat şi în două straturi. Deşi se usucă relativ repede pe gene, ai suficient timp pentru a lucra cu formula.

mascara-volume-effet-faux-cilsmascara-volume-effet-faux-cils-ysl

Este disponibilă în 6 nuanţe fascinante ce complimentează orice culoare de iris!

Review Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils