Vã spun încã de la început cã este vorba despre NISSA, un brand care îmi era extrem de familiar, dar despre care mi-am dat seama cã nu ştiam aproape nimic.

Mama se îmbracã de la NISSA, hainele sunt pe stilul ei, de foarte bunã calitate şi ştie sigur cã acolo îşi va gãsi mereu mãsura potrivitã. Deşi am mers de foarte multe ori cu ea la cumpãrãturi, întotdeauna am admirat de pe margine hãinuţele aşezate frumos pe umeraşe fãrã sã probez. Vã mãrturisesc cu sinceritate cã magazinul meu preferat era cel din Afi Cotroceni pentru canapeaua aceea mare şi elegantã cu care m-am împrietenit de-a lungul sesiunilor de cumpãrãturi. Acum nu mai este acela magazinul meu preferat deoarece am descoperit cã cel din Piaţa Romanã are şi un Outlet la subsol unde se gãsesc piese din ediţiile anterioare la preţuri mult mai mici.

Pentru cã mama se îmbrãca de la NISSA mereu am asociat brandul cu eleganţã, rafinament şi o vârstã de +40 de ani. Nu am ştiut cã au piese pânã la mãrimea 52 sau modele extrem de tinereşti.

Brandul se adreseazã unui segment de vârstã cuprins între 25 şi 50 de ani, identificându-se cu femeiã modernã, activã, preocupatã de imaginea ei, optimistã şi rafinatã. Ei bine, aici cu segmentul de vârstã ar trebui sã se mai gândeascã puţin – eu am 24 de ani, iar mama mea are 52 iar noi ne simţim foarte bine în hainele NISSA.

Spun noi, pentru cã astãzi am purtat prima mea rochiţã semnatã de ei şi m-am simţit femininã, elegantã, admiratã pe scurt, aşa cum aş dori sã mã simt în fiecare zi.

Existã 14 magazine în ţarã pe care le puteţi vizita în Cluj, Iaşi, Piteşti, Braşov, Constanţa, Craiova şi Bucureşti, dar puteţi vizita şi magazinul online.

[slideshow]

Şi apropo, am vãzut colecţia F/W’12 şi este superbã – chic, classy şi foarte tinereascã!

Comments

comments