Multe dintre voi ştiţi deja că anul trecut am fost una dintre câştigătoarele primei ediţii Şcoala de Beauty Blogging L’Oreal Paris, prima competiţie de acest gen din România. Înainte de a vă da toate informaţiile de anul acesta vreau să vă spun că pentru mine a însemnat în primul rând o oportunitate de a cunoaşte, de a fi evaluată şi de a primi sfaturi de la nişte profesionişti importanti din acest domeniu. Scriitura mea a evoluat, am primit o temă nouă pentru blog şi m-am bucurat de oportunităţi noi.
Sfatul meu este să vă înscrieţi, să daţi tot ce puteţi mai bun şi să asimilaţi cât mai multe învăţături pentru că merită! Mult succes!
Nu rataţi articolul Ce am învãţat în timpul Şcolii de Beauty Blogging L’Oreal – Sfaturi pentru bloggeri!
Înscrierile în “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris au loc în perioada 3 – 10 octombrie 2013 pe pagina de Facebook
- Campania va fi deschisă tuturor bloggerilor care abordează și teme de beauty pe un blog activ de cel puțin 4 luni
- Premiul cel mare va consta într-un weekend la Paris pentru două persoane și un redesign profesionist al blogului
- Membrii juriului din acest an sunt Cristina Bazavan (bazavan.ro), Alice Bursuc (beauty editor ELLE) și Cristian Simonca (bloguluotrava.ro)
București, 03 octombrie 2013 – Bloggerii care sunt interesați și de teme de beauty se pot înscrie, începând de astăzi, în campania “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris, aflată la a doua ediție.
Pentru înscriere este nevoie de realizarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către L’Oréal Paris: Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții. De asemenea, bloggerii vor proba interesul pentru segmentul beauty prin 3 link-uri către alte articole de gen, scrise anterior startului campaniei.
“Și în cea de-a doua ediție a campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris ne propunem să continuăm dezvoltarea unei nișe tot mai vizibile în blogosfera românească – cea dedicată frumuseții. Ne dorim să formăm bloggeri de beauty care să scrie într-un mod profesionist și dintr-o perspectivă originală despre cosmetice, parfumuri, tratamente cosmetice, astfel încât să formeze și să informeze corect publicul țintă”, declară Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager L’Oréal Romania.
Premii în valoare totală de peste 15.000 lei
Premiul cel mare acordat la finalul campaniei din acest an va consta într-un weekend la Paris pentru două persoane și un redesign profesionist al blogului câștigător. Locul secund va beneficia de o sesiune de răsfăț la salonul Beauty District (makeup, hair, nails), iar câștigătorul locului trei va fi răsplătit cu un pachet special de produse L’Oréal Paris. Mai mult, toți cei trei câștigători vor participa la workshopuri dedicate susținute de membrii juriului format, în ediția din acest an, din bloggerii Cristina Bazavan (bazavan.ro), Cristian Simonca (bloguluotrava.ro) și Alice Bursuc, beauty editor revista ELLE.
Pe parcursul campaniei, semifinaliștii și finaliștii vor primi pachete de produse cosmetice atât ca premiu dar și în campanii de testare a acestora de către cititorii blogurilor. Ultimii zece finaliști vor participa, împreună cu cititorii câștigători ai concursurilor organizate pe blog, la un workshop special susținut de make-up artistul Alexandru Abagiu.
Editia a doua a campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris îi va desemna pe cei trei câștigători la jumătatea lunii noiembrie. Mai multe detalii despre ediția din acest an a Școlii de Beauty Blogging by L’Oréal Paris sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook a L’Oréal Paris Romania.
Etapele campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris:
- 3- 10 octombrie – înscriere în aplicația de Facebook prin semnalarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către organizator (Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții) și prin indicarea a trei articole pe teme de beauty, scrise anterior startului campaniei;
- 13 octombrie – anunțarea celor 20 de semifinaliști;
- 14 – 20 octombrie – cei 20 de semifinaliști vor avea de dezvoltat un articol pe o temă anunțată de către organizator;
- 23 octombrie – anunțarea celor 10 finaliști;
- 28 octombrie – 11 noiembrie – cei 10 finaliști vor avea de dezvoltat patru teme diferite: două review-uri ale produselor L’Oréal Paris și două teme propuse de juriu;
- 15 noiembrie – anunțarea celor trei câștigători.
Suna tare bine 🙂
Multumim pentru aceasta informatie! Suna tare bine si ma voi inscrie cu siguranta , pentru ca imi doresc sa invat si sa cunosc detalii ce tin de domeniul Blogging-ului.
Sa ai o zi frumoasa! Si bafta in continuare! 😉
Hey Ioana, ti-am mai scris. Poti sa imi recomanzi pe cineva pentru un machiaj special de seara? Mersi:*