Când am intrat prima dată în noul magazin Kiehl’s Since 1851 de la parterul mall-ului Afi Palace Cotroceni (intrarea de la sferă) nu ştiam aproape nimic despre brand. De fapt, nu ştiam nimic căci nu cred că se pune la socoteală faptul că ştiam că era un brand de cosmetice. Deh, pe mine mă cucereşte greu un brand, dar şi când o face…
Săptămâna trecută am avut oportunitatea de a vizita magazinul înainte de deschidere şi în ciuda faptului că a fost o vizită fulger din partea mea, nu pot să neg sentimentul de fascinaţie şi curiozitate pe care mi l-a lăsat. Voi ştiţi că mie îmi plac poveştile, iar Kiehl’s Since 1851 are o poveste frumoasă. Apoi, îmi plac produsele. Şi chiar dacă sunt genul care preferă ambalaje atractive şi colorate când vine vorba de cosmetice, produsele Kiehl’s Since 1851 m-au fermecat într-un alt mod. Mi-au demonstrat că acordă o atenţie importantă formulelor şi că îşi concentrează atenţia pe rezolvarea problemelor printr-o abodare care îmi aminteşte de ce se întâmplă într-o farmacie adevărată. Mi-au câştigat încrederea.
Povestea Kiehl’s Since 1851
Cu o istorie de peste 162 de ani, brandul îşi are originea în New York, mai exact în cartierul East Village unde familia fondatoare a Kiehl’s şi-a deschis o drogherie de cartier pentru a răspunde nevoilor individuale ale fiecărui client. Preluând afacerea de la Dl. John Kiehl, familia Morse şi-a servit concetăţenii din East Village, şi-a tratat clienţii ca pe proprii vecini şi şi-a întâmpinat toţi vizitatorii care veneau la Kiehl’s ca şi când ar fi fost la ei acasă. Prin această atitudine, farmaciştii şi chimiştii fondatori ai Kiehl’s au creat o tradiţie a serviciilor personalizate care a devenit legendară.
La început clienţilor le erau oferite remedii homeopate şi naturiste, uleiuri curative, ceaiuri şi unguente pentru o varietate largă de afecţiuni, concepute pe baza unor reţete botanice cunoscute din timpuri străvechi.
Dl. Irving A. Morse sau “Doctorul Morse,” un savant în domeniul plantelor medicinale, a început să lucreze pentru Dl. John Kiehl în calitate de ucenic al acestuia. Cei doi au conceput împreună nenumărate preparate unice obţinute din plante exotice, iniţiind şi inspirând multe din tradiţiile existente şi formulele de produse care caracterizează Kiehl’s astăzi. Un deceniu mai târziu, Dl. Morse a cumpărat compania de la Dl. Kiehl, care se pensionase, ducând mai departe bunul renume al acestuia în cadrul întregii comunităţi.
Ştiaţi că…
- La un moment dat, Morse Laboratories îşi avea sediul în Waverly Place, peste drum de farmacia Kiehl’s. Morse laboratories a creat tratamente speciale cu aloe vera pentru arsurile solare şi avut un rol esenţial în dezvoltarea de formule ştiinţifice revoluţionare, inclusiv primul tratament cu fluor.
- Pasiunea pe care Dl. Morse o nutrea pentru produsele şi clienţii săi era legendară. Acesta a demarat programul mostrelor de produs, care presupunea simpla eliberare în palma clienţilor a conţinutului unor borcănele mici cu produse noi pe care acesta le concepea „în spate”, pentru a urmări reacţia acestora – precum şi pentru a-i fideliza în cumpărarea formulelor acestuia.
- Până în anii 1970, Dl. Morse schimbase deja mersul afacerii pe care o conducea – deja nu mai prepara medicamente prescrise şi nu mai vindea ingrediente brute, ci se ocupa doar de produse concepute sub marca Kiehl’s, destinate îngrijirii pielii şi a părului.
- În timpul în care Kiehl’s îşi purta serviciile pe noi înălţimi, o echipă de oameni îndrăzneţi explora limitele anduranţei şi posibilităţile imaginaţiei umane într-o expediţie de cucerire a Everestului – reuşind prima ascensiune pe Faţada Estică a muntelui fără surse suplimentare de oxigen. Sponsorizaţi de Kiehl’s, alpiniştii „Everest ’88” au luat cu ei câteva produse Kiehl’s pentru a le folosi pe durata expediţiei: Lip Balm #1, Creme de Corps, Washable Cleansing Milk, Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner, Ultra Facial Moisturizer şi „Close Shavers” Squadron Ultimate Brushless Shave Cream.
De ce să vizitezi magazinul Kiehl’s Since 1851
Nu ştiu ce impresie v-au lăsat cele scrise de mai sus, însă eu abia aştept să revin în magazin, să pot studia în linişte fiecare produs şi să cer cât mai multe informaţii. În plus, toţi cei care acceptă să facă o mini consultaţie oferită de angajaţii magazinului, vor primi din partea Kiehl`s 5 mostre cu produsele potrivite tenului lor. How cool is that?